עיקבו אחרינו בטוויטר הצטרפו אלינו בפייסבוק
09-9513265/6
ארגון הקבלנים והבונים מחוז השרון והשומרון

מבזקי מידע :

מכרזים :

מכרזי הרשויות המקומיות בשרון

המכרזים המעודכנים באתרי הרשויות

המשך...

מכרזי משרד הבטחון

מכרזי בנייה ותשתית משרד הבטחון

המשך...

מכרזים כלליים

גישה לכל המכרזים המפורסמים מכל המקורות ובכל הענפים למכרזים באתר GOVO(30 ימי ניסיון ולאחר מכן ניתן לרכוש מנוי)

המשך...


דבר מנכ"ל הארגון


חברי הארגון,


ראשית , הרשו לי בשם יו"ר הארגון, חברי ההנהלה ובשמי לברך אתכם ולהודות לכם על נאמנותכם רבת השנים כחברים בארגון הקבלנים מחוז השרון ועל השתתפותכם הפעילה בכל מגוון השירותים והסיוע שאנו מעמידים לרשותכם מידי יום ושעה.

אתר אינטרנט זה , המהווה את פורטל הבנייה של אזור השרון , הינו חלק מהפעילויות שנועדו לקדם את הענף ואת הארגון וחבריו וכוונתינו כי יהיה אבן שואבת לכלל תושבי השרון בכל התחומים הנוגעים לבנייה בכלל ובאזור השרון בפרט.

כפי שעיניכם רואות , כולל האתר מידע רב בנושא חוקים ותקנות, מידע לרוכשי דירות, התחדשות עירונית, מידע שימושי, קישור לרשויות המקומיות, מידע לקבלנים לפי פילוח אגפי, פרוייקטים חדשים ועוד ועוד...

אני חייב לציין בסיפוק כי  למרות התקופה הקשה בענף בכלל ואצל הקבלנים בפרט , שמרנו על מצבת החברים בארגון ואפילו הגדלנו את השורות, , דבר המעיד על שביעות הרצון וגאוות היחידה . אלה אינם דברים מובנים מאליהם והם נובעים מהשקעה עצומה של המנגנון עפ"י מדיניות הארגון בכל חבר וחבר –  בטיפול יומיומי מול הרשויות, מול רשם הקבלנים, בימי עיון , השתלמויות , מועדון העסקים , כנסים , ייעוץ משפטי ועוד. תודתי לחברי הארגון על הנאמנות . אנו נמשיך ליזום ולפעול ככל שנוכל ע"מ להרחיב את סל השירותים ולהגדיל את השורות.


אני מבקש לעדכן אתכם חברי הארגון בשני נושאים חשובים:

השנה האחרונה התאפיינה בעשייה רבה והעיקרית שבהם היתה מעבר משרדי הארגון לרעננה. אני שמח לעדכן אתכם כי עמדנו במשימה זו בהצלחה רבה , וכיום משרדי הארגון מרשימים וראויים ועל כך אני מבקש בשמכם להודות לכל מי שחלקו בעשייה זו - גזבר הארגון מר יעקב גרמבק שליווה את התהליך והקפיד בקלה כבחמורה ובשבע עיניים על כל הוצאה והוצאה.  ליו"ר הארגון רוני בריק, לעו"ד נתן לרר שליווה אותנו בייעוץ ובהכנת החוזים ובבדיקה מקדימה של כל פעולה ומסמך.  אינני ממעיט כמובן מחלקינו שלנו , נאוה ואנוכי אבל כמו שנאמר: "יהללך זר ולא פיך.."


הנהלת הארגון קבלה החלטה להקים קרן מילגות משותפת לארגון ולרשויות שמטרתה סיוע לסטודנטים נזקקים הלומדים בתחומי הבניה לסוגיה. מפעל זה שיהיה דומה למתכונת הנהוגה בראשל"צ יתקיים השנה בהוד השרון , רעננה וכפר סבא. זהו עוד תחום בנושא התרומה לקהילה שאנו גאים לעסוק בו.


אני מבקש להודות באופן אישי ובשם כל חברי הארגון לנאוה מזכירת הארגון, על מסירותה רבת השנים לארגון וחבריו, ועל הסיוע הרב בניהול ענייני הארגון.

 
אני מאחל לעצמנו שנתברך באתר זה ונוסיף להיות ארגון ערכי ומוביל בהתאחדות בוני הארץ בכלל ובאזור השרון בפרט. 

בברכת חברים,

ויקטור כנפי , מנכ"ל הארגון.